Blåser!

NU är det förhoppningsvis snart över! En dag kvar! Är man inte hjärndöd så blir man det där.

Förlåt Louise att jag inte nämnt dina små anfall här ;) ska minnsan skriva ner alla här nu. haha. Hur går det med din flickvän ;) hahaha akta dig så du inte åker fast för kvinnomisshandel! Kan blir några år i finkan vettu!

Gick med puttas bort mot risarp idag å han va mest på tårna. Jag fick mig en riktigt powerwalk å armen dragen ur led några ggr så som han hoppade å skuttade :P En gång blev stackarn faktiskt riktigt rädd när det kom en stor frigolitbit flygande xD vem hade inte blivit rädd för den liksom ;) hahaha

Jag kan inte gå in på biltema utan att känns mig sjukligt arbetsskadad och numera kommer jag ju varken kunna besöka guldfynd eller ngn annan smyckesbutik utan å känna samma känsla. Illa ;P Kommer nog tom kännas värre än å gå in på biltema...

Jag får KRAMPryck på detta CP internet som hela tiden lackar. Päronen har ju glocalnet å det är riktigt kasst å sen krångel med IP adress å grejs å sånt kan ju inte ja fixa för jag är högst oteknisk vad gäller sånt...

En gång är ingen gång, två är lika med noll. Kom och lär dig samvetets ekvation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0