ta mitt liv.

Dagen började med att man vaknade upp till ljudet av regndroppar. Kunde man ju gissa hur denna dag skulle sluta. Men jag var iaf positiv för vi skulle ju köra gocart efter jobbet.

Kommer upp till vbg å börjar direkt med att packa om hängen med bokstav J. Sen K, L, M, N, P, R, S, T...
sen hände väl inte så mkt mer än att jag hade aaaas tråkigt och satt och sa det högt å tydligt så de som jobbade där skulle höra det... Längtade till retlog! Sen blir det ju inte bättre av att man får sms å att marek, marie å erik jobbar i samma burk medans jag sitter där å har skavsår i röven av å sitta ner.
Sen hade jag med för lite lunch vilket slutade med att jag vid kl tre kved av magont å sprang upp å käkade mina bananer.. (har ju ingen em fika på det stället...)

Kvart i fyra sätter vi oss i bilen och jag ska försöka trycka igenom mina öronhängen (det får man ju inte ha där ifall man skulle sno några...) som förövrigt hade växt igen igår och jag visste hur ont det skulle göra å försöka få igenom dem idag igen. Det gick såklart inte så nu skiter jag i dem. Får jag igenom dem på fredag/lördag med våld eller med hjälp av sprit så visst men annars skiter jag i det nu. är så jävla trött på den skiten!

Sen komer vi fram till slottsmöllan och jag å hanna går upp för å snacka med anders å jocke. Det positiva var att vi iaf har samma lön där uppe.
Sen säger jocke: Jag ringde chefen där uppe och han är as nöjd med er så han vill ha er minst en vecka till, helst fram till midsommar.
Då var jag nära tårarna. Man e lovad en vecka, sen blir man straffad för att man jobbar bra?

Sen kom Marek och Erik och då blev jag på lite bättre humör. Vi skulle ju ändå köra gocart.
Jag fick bil nr 6. Kör aldrig den. Den dog heeeela tiden. min bästa tid blev 43 sek. säger väl en hel del. har legat på runt 40.20 innan. Så sen var ju mitt humör i botten ännu mer.

Sen drog vi ner för å kolla den där softairgun banan för vi ska dit ngn gång nu, så kollade va d kostade. jag kommer ju trilla å slå ihjäl mig... men va fan det gör ju inget.

Sen åkte vi å käkade pizza. Jag försökte verkligen hålla humöret uppe för allas skull.
Marie körde mig till bussen sen.
Fick verkligen hålla ihop för å inte bryta ihop helt så jävla arg jag var.

Nu har jag kört NFS carbon i en timme men det hjälpte fan bara för stunden.

Snälla kan det inte vara fredag nu så jag har ngt kul att se fram emot.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch, men sötnos! De blir bättre, du ska ju iaf fortfarande va glad över att du har ett jobb. Det är mer än mig, jag har bara sommarjobb. Du är underbar, glöm aldrig det! Stolt över att va din vän :) <3

2009-05-06 @ 10:18:51
URL: http://floppsy.blogg.se/
Postat av: Therese

Yeah.. life sucks sometimes.

Sverige är nog inte så jävla roligt som andra länder kan jag tänka mig. Tänk om man bara hade haft massor med pengar - hade ju varit helt underbart!

2009-05-06 @ 18:45:54
Postat av: Martina

Jag skriver under på Thereses kommentar. Massa pengar hade vart grymt ;)

2009-05-06 @ 20:03:48
URL: http://blayenka.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag skriver under på Thereses kommentar. En massa pengar hade varit grymt! ;)

2009-05-06 @ 20:04:48
URL: http://blayenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0