sweet.

Igår va jag först å tog min sista twinrix spruta. aosch! Hon kunde ju inte sticka så det gjorde as ont å då ryckte jag till så hon fick sticka mig igen :S sen va min arm halvförlamad :P

Sen skulle jag å marek köra gocart å då kunde ja ju inte ha ont i armen så lyckades ignorera min smärta :P Gick riktigt bra den här gången :D fast banan var kallare än förra gången så hade någon 100del sämre tid, men denna gången bromsade ja inte en enda gång å tog svängarna perfekt ;P sen att marek är oslagbar e ju en annan femma :P  nu får allt retlogarna passa sig den 29:de ;)

Var helt död igår så orkade inte gå ut så det blev en promenad istället :) å sen däckade jag vid kl tio :P

Ska med mamma å pappa på ngn utflykt idag. var ju några år sen sist :P men man kan ju inte sitta hemma i detta fina väder!

nä man kanske skulle ta å ta på sig ngt vettigt nu då.
Pusspuss på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför twinrix? vart ska du?

2009-05-21 @ 18:20:08
Postat av: Sandra

va jag som skrev förra...

2009-05-21 @ 18:20:41
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0