Sol, grill, dricka och trevligt sällskap :)

Grilla hos Marie ikväll och sen utgång på det :) ska bli mucho trevligt :)

Min häst hade damp idag så jag blev upprörd på honom, därför förtjänade jag lemoncurdglass när jag kom hem.

Var på stan med syrran i förmiddags och fick shoppat lite nödvändiga saker :) alltid bra. Lönpå måndag och då ska jag inhandla ett par snygga skor jag hittade idag :)

Nä om man skulle fixa sig snart kanske. Bussen går ju ändå om typ 40 min.

Ha det skoj ikväll så ses vi i dimman :)

Och sandra :) Jag var i Australien, så detta var sista sprutan ;) tog ju två innan jag åkte..

Kommentarer
Postat av: Sandra

jaså okej, trodde man tog alla innan man åkte :P men då är jag med =)

2009-05-24 @ 11:33:01
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0