överkörd?

Vad har hänt sen sist?
ja du.. inte mkt i mitt högst händelserika liv.

Igår var jag ute i gick en runda. Sen har det blivit lite nfs spelande i brist på annat, men nu e ja förbannad för ja behöver en bättre bil, men får ju aldrig den ja vill ha..

I morse vaknade jag å trodde att ngn kört över mitt ansikte med en ångvält. ajaj å svullen...'
Blev ju inte bättre sen av att Marek öste en låda rakt i fejjan på mig å spräckte läppen xP så nu ser jag verkligen ut som ngn har kört över mig med en ångvält. haha. Har jag ju ngt å skratta åt iaf när jag tittar mig i spegeln ;P

Jag hoppas allt att det blir gocart på fredag. Måste ha min veckoliga dos ;)
ojoj vilka planer jag å marie har sen medan marek e på bali, hehe. men det är hemligt ;)

Imon är jag iaf halvtidare å det känns jävligt bra måste jag säga :) förbereder mig dock på att puttas lär få ännu en behandling.

Nu är det glasstime :) Mums!

Busigt värre å lika trevligt ;) oh yeah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0