Lördagen den 2 maj

Idag känner jag mig hyfsat aktiv faktiskt :)
Solat, ätit, stallet, gått med putte, tankat, varit hos camilla och nu sitter jag här.

Dock inte vid min egen dator för det kom upp väldigt oroväckande meddelanden innan när jag satt vi den.
att den "akkumulerade summan är uppe i 250 sek" sen en sekund senare 300, sen 500, sen 650 innan jag lyckades stänga ner you tube. sen slutade den. sen 5 min senare kom meddelandet igen å då stod det 800 sek. då stängde jag av mitt internet. NGN SOM VET VAD FAN SOM HÄNDE?

Ska iaf ut å gå en sväng nu ikväll :)  sen ska jag nog ta mig in till stan. Tror jag.
Angie å cissi ska sitta på bulls å på ett sett vill jag joina dem, men samtidigt kmr jag somna (och dessutom inte ha råd att dricka ngt typ). Riktig fest är nog mer min grej. Men jag vet ingen sån... så ja vetifan.

Igår va ja å camilla i hennes lya i stan å kollade på step up. d va trevligt, fast vi var båda rätt sletna efter mkt bilåkande :P

Mitt hjärnkontor är väldigt förvirrat atm och jag önskar att det gick att stänga av ;)

Snart ska jag iaf hoppa in i duschen hade jag tänkt!
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0