klockrent!

ja helgen överlevde man iaf.
Blev ju att man kollade parlamentet i söndags kväll. Johan Glans var ju helt klockren när han gjorde "tips från coachen" om sex på jobbet och han fick en uppgift att han skulle planera inför personalfesten å johan frågade honom om det fanns ngn av hans kollegor som dög.
Johan Glans: Äh, kan de gå och har sina egna tänder, så va fan! jag är inte så kräsen.
hahahah!

Sen har man bara jobbat då å sen varit allmänt död både igår och idag. Igår sov jag 2 h när jag kom hem å idag 1, fast det var för lite, men bäst å inte sova mer så jag kan sova inatt..

Men lite spänning i vardagen är ju aldrig fel iaf ;) hehe.

Hade ju varit najs med gocart imon, men frågan är om det är några som kan för alla ska ju upp till netto helt plötsligt.
Jag å Erik får helt enkelt klara oss själv imon.

Man är ju ledig på tosdag iaf :) sååå gott!
frågan är om man ska festa till det lite imon då? får la se vad som händer.

det var nog allt för mig. over and out.

Kommentarer
Postat av: Sami

Haha hanna.. när du vill :D

2009-05-19 @ 20:55:57
URL: http://sdalali.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0