Jaha...

Idag har jag å Hanna varit uppe i vbg å jobbat på ett ställe som hette Iduna eller ngt sånt..
Suttit på en stol hela dagen å tagit upp smycken ur massor med små påsar och sen lagt ner dem i nya mindre påsar å sen satt ettiketter på dem. Jättekul verkligen.
Som tur är har jag å Hanna typ pratat bort hela dagen annars hade man ju inte överlevt :P

Sen åkte jag en snabbis till stallet å gick ut med putte nu när ja kom hem. Eller jag va lat å orkade inte sätta på benskydd å träns å hjälm så ja gick med honom i ridhuset ist. De har lagt in nytt spån å d tyckte putte luktade jättegott så han gick å plöjde med mulen i det hela tiden :P haha

Nu har jag installerat päronens nya mobila bredband så nu går det lite snabbare här med ;) datorn e ju fortfarande som den är dock..

Annars händer det nog inte så mkt ikv.

Gocart imon dock :D :D :D wohoooo jag kommer sitta å längta heeeeeela min trista dag!!! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha puttas som vanligt :P

2009-05-05 @ 11:22:26
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0