illamående

Igår var det fest hos simon å cissi. Jag å qvintan kände oss lite smått utanför i denna parfest :P men annars var det trevligt :)
sen beslöt vi oss att gå in till stan. eller det var nog mest jag som övertalade qvint att vi skulle gå för ingen av oss hade taxipengar å pallade inte med ngt sånt tjurhuve från förra helgen igen.

Gick bort till mårtensson men vakten ville inte släppa in mig. så jag ringde camilla som var hemma hoa linda så jag gick dit, sen gick vi in till stan igen och till mårtensson igen, ny vakt och jag kom in med viss övertalning :P
dansade lite å så, sen tog jag tjugo i tre bussen hem för ja var svintrött.

idag har jag varit på stranden för första gången :) Det ni! men jag vågade inte ens känns på vattnet, hehe.

Nu vart det visst mat! mums!
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0