Grillning i förorten :)

Igår tog jag då först bussen ut till vallås å hem till marie :)
Det var vi, sarah och rebecka där som skulle käka. vart riktigt trevligt :)
Sen kom qvintan och janne å va riktigt skoj :)
skulle åka med en kille in till stan sen, men så kom han inte så vi ringde taxi, men sen kom killen så vi avbokade taxin, men chaffisen hade tydöligen inte fått reda på det så han var as förbannad å hävdade att vi var tvugna å åka med han å bla bla bla, sen avslutade han med att vi minsann aldrig mer skulle få ngn taxi till denna andressen.
SORRY ALLA SOM BOR PÅ VALLÅS ;D hahahahah

Mårtensson sen. Riktigt bra drag :D träffade Si å hans engelske kompis och även louise  :) dansade å hade oss inne på schlager och det var riktigt skoj :D

Bästa kvällen på ett tag måste jag säga :)

sen var det ju bussen hem sen. Tråk för man måste lämna när det är som roligast för å hinna med den!! Lght i stan tack!!

Somnade som vanligt på bussen :P dröjer väl inte länge förrän jag ngn gång vaknar upp i steninge eller påväg in till stan igen. haha

Nu sitter jag bara å väntar på att pappa ska ha grillat klart köttet sen är det mat :)

Tack för igår :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha...va kul de skulle va om du verkligen är på väg in till stan igen, gissa om jag skulle skratta då ;)

2009-05-24 @ 20:52:33
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0