Då var det måndag igen.. wohooo??

Jag borde ta tag i mitt liv. Vad fan håller jag på med? aja. what happens, happens. Jag har slutat att orka bry mig :)

Idag var jag iaf hästfri (wohooo) så jag tog tillvara på den lediga eftermiddagen och var ute och sprang (jag vet ni tror inte mig).. men jag kände mig riktigt ambitiös, så är det fint väder och jag känner för det blir det nog samma runda imon igen!

Efter en vecka med stillasittande har jag nu allt fått lite träningsvärk (?) ifrån jobbet idag. Eller så är det dom där jävla lådorna med presseningar som vi hade som satt sitt spår. Massagen på fikan räckte liksom inte riktigt till ;P
Borde gå till ngn sån där som knäcker massa saker på en. Har jag sagt i evigheter, men man kanske ska ta tagi det snart.

Tydligen är mias häst behandlad igen nu så nu har jag en konvalecentkompis! oh yeah. återbesök på torsdag. Kommer ju bli en behandling till annars vore det konstigt... så jävla trött på å gå d där rundorna nu!

Kanske blir tyskland den 29 :D wohooo! då jävlar ska det handlas å jag paxar å köra 2:a sträckan!! på vägen hem vill man ju inte köra ;) oh no! ska bara ha in lite stålar på kontot.

Nä nu ska jag ta mig en glassbåt om där e några kvar i frysen.

Kan ngn förklara för mig hur man ska bete sig? För jag tror jag missat ngt i min uppfostran? Eller var jag helt enkelt helt körd ifrån början xD ?

Ohhh :D ska nog med carro upp på crosstävling i uddevalla första helgen i juli. ska bli såå jävla najs :D You go girl :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0