återbesök

Eftersom typ alla videor e borttagna på youtube å jag inte pallat fixa med spotify ännu (ja vet, men ni känner mig...) så har jag nu funnit lösningen i miloop. hade glömt bort den sidan, men kom på den nu. :)

Putte är behandlad igen. Höger fram fick en dos till. Åter hage i en vecka sen ledas i 2... är sjukligt trött på detta gående... samma jävla runda varenda dag.


var tur att jag bara jobbade halvdag idag för jag kände verkligen för att ställa mig framför en truck.

Jag hoppas det blir gocart imon. hade ju varit kul :) vad ska jag annars leva på hela helgen?

booooh. ingen sovmorgon på hela helgen. Tyck synd om mig :P hatar å fodra å släppa ut hästar.

oj va d regnar nu! åska med tydligen babblade de om här hemma.
imon e jag iaf själv för robin e ledig. gillar dom dagarna för då behöver man inte hela tiden komma överens med honom.

Nu ska jag äta :) sweet! Jag å Putte är rätt lika på många plan skulle jag vilja säga.

one step at the time. Thats my life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0