vrf i helvete händer detta mig gång på gång?

Fan vad jag hatar det här. Jag hade glömt! Eller iaf för stunden som det alltid är. Sen händer detta som nu hade hänt och allting poppar upp som om det var igår.
När ska jag lyckas släppa det här???
Sen blev det ju inte bättre av en ytterligare händelse i samma ämne, som fick min kropp (hjärna/hjärna)  att känna panik och att jag måste in till stan ikväll.
MEN HANNA FÖR FAN inse att du blir ju bara helt depp i slutändan ändå! Det går ju ändå inte för du bor helt isolerad hos dina päron i haverdal.
Allt annat brukar verkligen kännas bättre med tiden, men inte det här. samma sak varje gång. Ni som känner mig väl och är betrodda vet vad detta handlar om. eller vem det handlar om, kanske är rätta ordet.

Nu ska jag gå å dö. Nejmen fick lust med det nu eftersom jag är så förbannadpå mig själv att jag aldrig ska lyckas gå vidare å glömma allting helt och hållet.

Måste nog hjälpa mamma att skala potatis först. Blir nog ingen läsning för min del ikväll för det kommer bara göra det hela ännu värre. Ni vet sånt där som "hon kollade in i de perfekta topasfärgade ögonen" kommer inte göra att jag mår bättre.

Tjing. vi ses på måndag när man får jobba å slipper tänka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0