uppdatering

Oj vad jag måste ha glömt bort att skriva! konstigt. hade för mig att jag skrivit. men aja.

Var ute med ems å jennifer i fredags :) förfest hos ems där vi spelade pest eller kolera. va as kul xD
sen drog vi in till stan. jag å jennifer som hade risk för skoskav bestämde oss för att ta bussen medans de andra vionglade in til stan på sina cyklar (ems borde ju veta bättre :P)
Mårtensson sen :D
Dansade som satan! Sen träffade jag qvintan som tyckte jag skulle shotta på äkta retlogvis vilket fick mig att må illa, men det gick hyfsat fort över. (ni som sett mig shotta känner till detta tillståndet xP) Lite mer öl så var det över ;)
Dansade som satan ännu mer :D sen skulle vi ut å ta luft å då kom henke. så blev in tillbaka å dricka ännu mer och dansa ännu mer :) :)
Sen slutade det hela med ett samtal som jag kommer ihåg vad det handlade om men inte vad jag sa och jag antar att det är ungefär så för den motsvarande parten oxå xP
minns att jag sa att jag skulle säga det på morgonen och att jag skulle sova på soffan. haha
blev lite ändrade planer då personen i frågas föräldrar var där...(inte i soffan alltså utan i stugan haha)

sen tog man bussen hem tidigt dagen efter för att kunna soola, men det var jag för bakis för så jag gick å sov i 2,5 h istället.
skulle ut med camilla på kvällen. ingen av oss var särskilt party så vi kollade runt lite å sen tog jag halv tv bussen hem.

Måddde jättebra i söndags vilket resulteradei stranden! Vilket resulterade i att jag under gårdagen fick höra vissa gliringar på jobbet :P Ingen lär slå den brännan på ett tag hoppas jag. ( för er skull )

Igår var det kaos på jobbet. idag var det bättre å alla jobbade bra :)

Sen blev jag förbannad på mig själv nu ikväll. Vrf bryr jag mig när jag vet att jag egentligen inte bryr mig på det sättet. Är det för att jag vill att det ska vara som det var innan (har det någonsin varit så?)
Vrf skulle jag vilja det egentligen? Jo jag vet vrf å det skulle kunna bli som det var för min del, men inte som det är just nu.
Skulle du vilja? annars tycker jag det här kan gå upp i rök nu för det har pågått för länge?

//Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0