mitt liv.

Idag har jag då varit på hstd3 å kört skjutare hela dagen :) så sweet. haha
började en ny tjej som heter sandra å en kille som heter jacob som oxå va med å dom va as schyssta :) så vi har mest flummat hela dagen, haha. kört runt tompall fram till kl tre när vi fick vår login. så imon blir det väl fullt ös. men det är väääldigt lugnt på 3an jämfört med ettan där e d ju stresssssssigt värre! typ KAOS! här är dettyp som att det inte är ngt att göra i jämförelse :P
Jag har iaf inte vält ngt ännu å d e jag stolt över ;) men det tar ju tid å bli snabb på å komma rätt in i stället. mkt smalare gångar på 3an med så man måste verkligen komma rätt direkt. men jag gillar utmaningar :)

jag har varit duktig idag med. Cyklat till stallet! Sture trodde inte sina ögon när han såg mig (första gången jag cyklat dit på 4 år haha) han vet att jag är lat :P
ska iaf försöka fortsätta med det om det är uppehåll å inte blåser orkan eller är 30+. ja ni märker ju tyligt att det kanske blir en gång i veckan om ja har tur ;)

Putte blev iaf glad för mammas kanelbulle :)

förutom detta så är mitt liv som ett ruttet bananskal just idag tycker jag. vad fan har jag i mitt liv just nu? ett jobb och en halt häst... oj nästan så ja ska hoppa högt! inte fick jag jobba över heller för ja kan inte plocken än. där ser ni ju ett tydligt bevis på att man inte har ett liv. Man VILL jobba över på retlog :O

- honestly..my life sucks without you. and I dont want it to be that way cause its never ment to be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0