Midsommar!

Gud va trevligt och vad kul vi hade dessutom :D
Kl 18 samlades vi alla hemma hos camillla i gullbrandstorp.
Det camilla och hennes kompisar och pedda och hans kompisar så vi varväl i runda slängar 25 pers. Danne, ambassadören ifrån hawaii var med i år igen å han skämdes en del när vi berättade för honom vad han gjort förra året xD hahah han var lite mer städad i år kan man säga.

Grabbarna skötte grillandet och sara skötte skålandet och det blev det mkt av :D när maten var uppäten var det dags för jordgubbar och glass. sen vart ju folk mer och mindre fulla. Tror Niklas ledde ligan iaf xD hahahah. han hade tom visat kalsongerna xD hahaha. han skämdes lite igår :P

sen fick jag angie å carro ngt ryck å dansade och hoppade runt som galningar :D helt superkul å grabbarna ifrån stora staden sthlm bara stod å gapade men tyckte det var skönt med lite avslappnade brudar för en gångs skull :P hahahah mer avslappnat än så kan det nog inte bli :P

fick skjuts in till stan och drog hem till theres gyrling :) massor med folk där å det var trevligt :) sen började folk dra sig och då drog vi till b&b (av alla ställen) dansade ¨hade kul iaf :) så länge jag kunde... hade sjukligt skoskav! resulterade i att jag gik barfota till bussen.

ig¨år vaknade man upp och mådde mindre glassigt. tyvärr kunde man inte ta sig en återställare eftersom man skulle köra senare.

på kvällen drog det ihop sig till fescht igen. Grabbarna i camillas källare tyckte att jag å elin skulle komma så det gjorde vi :) måste medge att jag erkänner att det finns trevliga och icke dryga sthlmare. Det ni! när hände detta :O
blev helt urballat haha å sen tog vi taxi till stan. Kön till mårten var sjukligt lång så vi drog till cafeet. var riktigt trevligt :) sen har jag ngt minne av att vi tog taxi hem igen å jag måste ha tyckte att det va jobbigt å åka ut till hdal för jag vaknade i gt i morse :P så illa var det inte riktigt, men nästan xD
ska nog med grabbarna till thailand i höst, 2 veckor. pedda skulle fixa valium till mig på flyget så då gick jag med på å följa med xD om det blir av ska vi nog boka i veckan. as kalas :D jag ska få dyka igen :D :D wohooooooooo!!!!!

måndagsklubben imon? ska man gå eller inte det är frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0