inhoppare

Kära Putte var så duktig idag :) var jättesnäll när hovis var där.
Var bara jag å kajsa i stallet så vi passade på å snacka massa gojja :) bla att min hovslagare ser väldigt bra ut för sin ålder å att vi skulle vilja att våra framtida men ser ut så ;)
Han skulle kunna vara en viss persons pappa för han är riktigt lik :S det va rätt läskigt första gången jag såg honom :P hahah

Sen va dock putte mindre kul för han har blivit helt cp, som vanligt, av att gå där ute på betet så han e så ivrig på vägen dit så det blir kedja i munnen :S å det tycker jag inte om så ja funderar på å köpa ett stingbett.. hellre det än att dö i förtid....

Ska vara på halmstad 3 hela nästa vecka och ta skjutarkort och köra både den och bli inlärd på plocket så jag kan hoppa in om folk är sjuka på retlog.
Kul med lite variation :) hoppas bara att inte allt kul folk har semester nästa vecka så man är helt själv. Simon skulle jobba iaf :)

ikväll har jag lust att gå på karaoken, men jag kommer inte komma hem igen så det pajjar allt :( bajs oxå! när man är ledig imon å allt! hatar å bo ute i ödemarken där bussarna slutar gå kl 22!!!!!! GRRRRRR

peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0