en helt vanlig dag.

idag e ja lite små trätt å seg så har ägnat eftermiddagen åt att äta godis och sitta här. Var hos Puttas först å bortsade honom lite å så satt vi brudar å snackade massa strunt utanför på gräset en stund. Det är nog en av de bästa sakerna med att vara i stallet :)
Putte hade såklart DAMP när ja skulle ut med honom till hagen igen å galopperade i en ring runt mig, svärandes med en saltsten i handen som jag just då hade lust å kasta på han så han lyssnade :P men han var helt i sin egen lilla skitzo-värld :P.

annars har det inte hänt så mkt, men än att marie tog upp ett samtalsämne som jag inte haft på några dgr när vi gick till bilen, vilket gjort att jag bara tänkt en massa efter det.. var du tvungen marie :P

läste ut ljudet av ditt hjärta igår. Riktigt bra :D den å ettan är bäst, helt klart! Bra att jag läser dem nu med en bit innan nästa film kommer så jag glömt boken lite å inte är lika kritisk nästa gång :P Min kära kusin Lina hade ju en så sjukligt snygg bild på sin blogg på robert så då beslöt jag mig för att jag måste nog ta å se twilight igen å försöka vara lite mindre kritisk denna gången ;P
Var ju tvungen å sno den med :)



På tal om Lina så var jag ju å kollade på henne på balen i söndags å gud va fin hon var :D önskar att man själv fick göra det igen!
Sen på fredag ska det firas student!!!

Tjing så länge!

Kommentarer
Postat av: Thess

Den bilden var la inte särskilt snygg på honom? ;D Han ser lite retard ut, haha. Men oftast ser han rätt het ut ;) Ska bli kul att se nya filmen, skoj med varulvar! Jag har ju inte läst böckerna, föredrar att se på film :)

2009-06-10 @ 22:42:27
URL: http://senseofaspark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0