dessa fester!

Kom på lite knäppa gamla festminnen.

Midsommar 2006 tex. Tog bussen in till stan å gick till lacoca för å dricka. Va jag, angie, cissi å bengan. Jag upptäckte att jag glömt mitt leg men som tur var va rickard vakt så va ju inga problem. Behövde dock inte köpa så mkt själv för satt ett gäng där som bjöd friskt på shottar. Sen var vi ju tvungna att åka ut till tylösand!

På bussen träffade vi några roliga brudar å satt å sjöng basshunterlåtar och cissi hade guidad tur ut till Tyssöland!

Väl där ska ja å bengan på toa, men då träffade jag Tobbe, men sen gick vi på toa, men då hade vi tappat bort angie å cissi. Hittar dem på stranden lite senare med två grabbar. Varav angie tätt ihop med den ena ;)

Sen hittar bengan en man å jag tappade bort alla xD fast jag hade kul ändå ;) tog bussen in till stan igen å bara gick runt å flummade med allt folk :D var väl hemma vid halv fem tror jag. Bästa midsommar ever!


Sen hade vi ju en pinsam fest där på hösten. Vi nämner inte mer än att jag vaknade dagen efter av att angie låg på golvet i mitt rum och jag undrade varför :O


Juldagen hos Frans sen xD ojoj vilket tequilashottande det blev!! Mindre bra för somliga ;) men jag körde ju så jag fick se allt ifrån ett nyktert perspektiv!

9 månader frammåt var ganska känslomässiga emellanåt vet ni som va inblandade ;)


Oj sen var det ju dags för mig att riva ner en gardinstång xD Det måste jag faktiskt säga är det mest lyckade jag gjort på fyllan :D fan va kul det var hahahahah (nu i efterhand)


Sen var det Bal och student och det är ju minnen för livet :D


Hade en till vrickad kväll där mitt i sommaren. Elin vill att vi ska till hennes kompis i torup å tobbe å conny ringer å tycker vi ska komma till dem.

Sandra kör till torup. Helt vrickad fest med masssor med dricka å konstigt folk xD sen kör sandra in oss till stan igen å jag har vissa minnen av att jag försöker spränga hennes högtalare, men jag har lika kul för det ;D

Väl framme i stan ska bengan parkera lite snyggt utanför hästshoppen. Då kör hon upp på trottoarkanten och PANG sa det om det däcket. Grabbarna såg ju detta uppifrån å tyckte det va rätt kul! Haha

Flippat med tobbe å conny sen xP haha å sen drog vi till b&b. där träffade jag den där jobbiga "9 månaden" å han lämnade mig sittandes gråtande i en gränd (mindre kul) jag ringde conny å väckte stackarn, men han kom till min räddning :P

Sen hände lite annat skit som vi inte nämner här, men jag åkte iaf polisbil AS PACKAD ihop med dessa andra brudar. Hoho ojoj. Iaf när vi sitter i väntrummet på akuten så "råkar jag tappa" en mugg choklad å tycker det är så pinsamt så jag bara sätter mig i soffan. Då kommer polisen in å ska snacka med oss å jag sitter å as garvar åt min choklad. Hahahah. Herregud alltså!


Sen blev ju min mage mos där på hösten så vart ju inte så mkt party för min del.


Sen började man på retlog och jag minns min första fest med folket som det var igår. Vi satt hemma hos ems å spelade alias och shottade mintuu. Sen gick vi bort till karaoken på mårtensson och det visade sig vara nattklubb efteråt. Helt vrickat å as kul å jag gjorde saker jag inte borde gjort xD haha


Följde en rad flummiga fester där under sommaren. En med linköpingsborna innan rixfm festival. Vi kom aldrig dit xD istället åkte vi ut till fiesta och dansade och hade oss och jag sprang nästan rakt in i fredrik ljungberg med livvakter ;) Till detta hör att jag skulle jobba dagen efter. DET var en hård dag med cola och kaffe pimplande ;)


Hösten är mest dimma för min del ;) kan inte riktigt urskilja vad som hände när hehe.


Men julhelgen vart ju helt flippad xD juldagen hos mig å sen mårtensson som va helt urballat :D, sen annandagen hos qvint där alla ligger i en böghög ovanpå varandra i sängen å as garvar hahahah å dagen efter det va vi hos anna å sjöng singstar å sen har jag ngt svagt minne av bond efteråt. Oj va man var sleten sen ;)


Ja och imon är det dags för tyskland! ser fram emot detta, hehe.

GRATTIS TILL MIN KÄRA KUSIN CAROLINA SOM TOG STUDENTEN IDAG :D:D:D:D !!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0