and so.. the lion fell in love with the lamb.

Nu har jag läst ut New Moon. Jag är som förtrollad och måste börja med Eclipse imorgon. Tänkte sitta här vid datorn lite ikväll och ta igen "förlorad" tid.
När men ärligt måste jag ta en paus och inse att verkligheten existerar ;) Jag vill på ett sett inte börja läsa 3an för då finns bara 4an kvar sen å jag vill inte att det hela ska ta slut :) Dessa underbara böcker är mer beroendeframkallande än Harry Potter och det säger en hel del eftersom de har varit de endaböcker jag någonsin kunnat sträckläsa.
(läsa är ju inte det bästa jag vet som ni vet)
Om ni inte läst dem ännu. Läs dem!!! (HP böckerna med för den delen ;))

Tillbaka till verkligheten! Var på slöinge med Puttas idag. Min halta knäppgök.
Fortfarande inte ren. Visade mindre hälta efter böjningen än förra gången, men värre reaktion under böjningen denna gången. Nu reste han sig riktigt högt och började slå med andra frambenet å så :( min stackars häst!
De ville inte behandla honom igen så nu väntar 4 veckors ätande dygnet runt för min häst i sommarhagen. Sen långsam igångsättning och återbesök ytterligare 3 v framöver.

Vad händer annars? Jo imon kommer det vara KAOS på jobbet för 7 st nya ska börja samma dag för alla gamla är på netto eller rangsels...  sen finns det ju visssa som är på festval med :P borde inkalla er ledigeht nu ;) kaos helt enkelt.

Ska bli najs med tyskland nästa helg iaf. Jag och calle lär väl tävla om vem som blir fullast xD nä men han skulle tydligenha med sig vodka å dricka på vägen ner :O det säger väl en hel del. jag ska ta det rätt lugnt ;) Några flak under bussen å ett å knäet på vägen hem iaf :)

Tittade på Pruttfilmen med emma å camilla ifrån Noosa innan. Den är så grym så jag skrattar och gråter på samma gång :D Fy fan va kul vi hade (L) reunion snart :D wohooooosansa!

men vetifan om jag pallar åka till danmark. va fan ska man där å göra? Jag pallar fan inte träffa ngn ändå. Orka börja tycka om ngn igen. Det har alltid gått åt helvet förr. Det bästa är att stänga av den delen i hjärnan och lägga all kärlek på vänner istället för de kommer alltid att finnas där.
Älskar er! Ni vet vilka ni är :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur går de för dig där borta i halmstad?? jag kommer snart o styr upp allting för dig ;D är de M som spökar eller? ska bli najs nu i sommar, sola o bada på stranden :D

2009-06-06 @ 00:44:09
URL: http://floppsy.blogg.se/
Postat av: Hanna

M? nä ngn M som spökar finns det nog inte ;) Tobbe i danmark. Orkar man åka dit? Visst jag tyckte ju om honom i aussie, men det är sommar å då orkar inte ja dejta ngn i danmark xP



Å i det senare inlägget så är det värre saker som spökar men som har samma namn som ovanstående xD mkt fint måste jag säga ;)

2009-06-07 @ 22:23:22
Postat av: Hanna

M? nä ngn M som spökar finns det nog inte ;) Tobbe i danmark. Orkar man åka dit? Visst jag tyckte ju om honom i aussie, men det är sommar å då orkar inte ja dejta ngn i danmark xP



Å i det senare inlägget så är det värre saker som spökar men som har samma namn som ovanstående xD mkt fint måste jag säga ;)

2009-06-07 @ 22:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0