Killen som är ett riktigt jävla SVIN. Till dig.

Kom att tänka på en grej jag glömt bort att skriva, men som jag tycker ska stå med här.

Jag insåg för ett ganska bra tag sen att en person var ett svin, men försökte att inte bry mig så mkt. Jag menar som situationen var, var vi ju tvugna att vara vänner(?) iaf.
För jag trodde liksom att vi hade varit vänner iaf innan jag insåg att jag bara blivit sjukt utnyttjad.
Var skönt att slippa honom ett tag, sen kom han tillbaka för några veckor sen nu å betädde sig ännu mer svinaktigt och riktigt så jag hade lust att gå å spy i en toa över att jag ens kollat åt honom.
Jag menar nu i efterhand tror jag ju inte direkt på att jag var den första han var otrogen med.
Ett riktigt SVIN, en sån som gör att vi tjejer litar ännu mindre på er killar. Jag är ledsen alla bra killar där ute, men det är dessa som förstör era chanser....

Jag var bara tvungen att skriva det. Varje gång jag åker förbi hans hus vill jag bara gå ur bilen å spy i trädgården. det är vad han är värd. Hoppas jag träffar mindre sånna killar i framtiden.

Jag menar tom Du som inte vet vad du vill med ditt liv och har mig som ditt andrahandsval är tusen ggr bättre konstigt nog.

Ville bara få detta sagt :)

Nu ska jag vara på 3an fram till v 33 som det ser ut nu. sweeeeeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0