känslor förstör allt.

Allt var bättre förr säger de.

En del var faktiskt det, men mycket är bättre nu.

En sak var jättebra i höstas innan det blev fel en gång och ledde till ännu mer. Vrf blev det så?
Innan var ju allt spontant och as kul å sen blev det känslor inblandade å då blev det inte samma grej längre.

Att man dessutom inte lär sig av sina misstag är ju fan pinsamt. men nu ska det fan aldrig få hända igen för man mår fan skit av det å det blir inte bättre av att man träffar personerna det handlar om för ofta heller.
Känner mig för jävla misslyckad.

Igår hade jag iaf skitkul! var på leffes med camilla å linda. camilla var as kalas å värsta på G så vi hade as kul å dansade å flummade oss :D träffade lite killar som bjöd på dricka vilket ledde till att vi hängde med dem resten av kvällen. as trevliga :)
efterfest på furet sen till kl halv sex typ. en av killarna va as grym på å förställa rösten och gjorde detta när han satt och ringde flera olika samtal till eniro. Bästa var när han var norsk å bad om att bli kopplad till samsungs support för han hade datorproblem.
Jag låg dubbelvikt med magkramper så mkt som jag skrattade :D
sen skulle man ju upp kl 8 för å hinna med bussen.... mindre kul!
detta resulterade i att jag sovit större delen av dagen å sen sett på film :)

ja så nu är det väl bara att börja ladda inför ännu en jobbvecka. ångest.
semester nu tack. mitt psyke behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0