fucked up

Gah jag blir knäpp!!!!
Det är liksom inte så att jag vill gifta mig :O
Vrf säger du hela jävla tiden hur mkt du gillar mig men du vet inte hur du vill ha det. SKIT i å förklara va fan du tycker om mig då å låt mig vara ifred. För jag slutar väl tyvärr inte att hoppas även om hoppet nog är påväg att överge mig förgott.

Födelsedagsfest hos emelie å det var hur kul som helst! inte skrattat så mkt på länge. sen drog vi in till mårten å jag blev förbannad på Han och drog hem. kvällen var liksom redan förstörd även om han inte var kvar.

Först tänkte jag stanna hemma ikväll å aldrig mer gå ut. men sen kom jag på att då måste jag sitta här hemma med pappa å det är värsta tänkbara alternativet så då super jag mig hellre redlös å åker gråtandes hem.

Planen är iaf Leffes för kvällen och party med massa travfolk från sprintermästarn. Problemet är att de är tydligen benhårda med leg 23 så vi får se hur det går. Känner att jag vill inte in till stan ifall han är ute, vilket han är.

Det måste ju helt enkelt vara så att det inte är meningen att jag ska vara lycklig. Att jag alltid ska gå å vara depp över ngn. Snälla lägg in mig på psyket, stäng in mig i ett rum med vita väggar eller på ett kloster så jag slipper se ngt annat än min egen spegelbild lr nått.

På onsdag får jag börja rida igen så kanske ska försöka ta tag i ridningen igen. men jag vet väl hur det kommer sluta det med.

//Hanna, Den positiva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0