En helt ovanlig helg.

Jag har äntligen fått spotify :D jag är helt överlycklig!
Har iaf hört min nya favoritlåt idag.

Little boots - Remedy. Den är jag :)

Helgen har varit riktigt bra :)

Utgång med carrroliiiiini i fredags :D var lagom galet å vi slutade på 3 hjärtan. kan in tänka er? nä men vi hade faktiskt kul bland alla fjortisar ;) dansade som galningar och hade oss.
Kanske tom?? vi får väl se vad som händer... inte för höga förhoppningar om det.

Sen igår red jag å putte ut en sväng med angie å rob, fast de skulle se till skogen å vi till fyrkanten, men det var kul med lite sällskap en bit iaf :) Putte var fin, men fjollig. är så trött på detta nu.

Bio på kvällen med angie sen. harry potter och halvblodprinsen. Den var bra :) höll måttet ;) gick sjukt fort bara!

Idag har jag sovit länge. Spelat NFS undercover. Tittat på Sex and the city. Tvättat bilen. Läst lite ur så länge vi båda andas. Varit och ridit Putte. Läst lite till. Betalat räkningar (mindre kul). Fixat med spotify. Ätit. Nu sitter jag här igen och planerar ännu lite mer läsning.

För övrigt håller jag nu på att träna upp mitt pekfinger på att återigen skriva på tangenterna. Nu gör den ju inte så ont längre så nu är det uthärdligt :P

Jag måste köpa bilsterio med. Vart? ska nog till mekonomen imon å kolla. ska ju ändå in å se om jag kan beställa hem min skor ;) Rosa å så sjukt fina!!! inte ofta jag blir kär i ett par skor, men när jag väl blir det. DÅ JÄKLAR. jag måste ha dem!

Annars är det ju jobbimon igen. ska vara på3an hela veckan är det sagt, men sånt kan ju ändras. Jag klagar iaf inte å tar en dag i taget å njuter :)
Nu kommer det ju bli ännu bättre för nu har ju HD semester :P slipper jag må dåligt av att träffa honom hela tiden. MKT bra!

OJ är klockan redan nio? fan va tiden ska gå fort när man har roligt då. Bäst å läsa lite nu då :)
ha det fint alla!

- jag börjar bli rädd för det. Jag menar jag vet inte hur man gör? hur man beter sig? å vad gör man? HJÄLP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0