brustna hjärtan

Det är så mkt man vill.


Idag var jag helt slut. Var skönt att sluta kl fyra då. först var det ju tänkt att vi skulle grilla med lkpgs borna, men jag bangade. brukar inte göra det, men jag kände att jag inte orkade vara social.
La mig och sov en timme efter jobbet sen drog jag till Putte.

Min stackars häst har hjärtesorg :/ jag blir så ledsen när jag ser honom, stackarn. Vet ju hur han känner sig.
Romero såldes ju idag och han står där å gnäggar i hagen hela tiden och står och tittar efter henne. Stackarn, han vet ju inte vad som hänt.

Vi travade iaf för första gången idag å han kändes fin :)

- Om man gillar ngn tillräckligt mkt satsar man då inte oavsett om man känner att man har tid eller inte?
Jag vet ju att jag är ngt andrahandsval eller ngt i väntan på den rätta, men dum som jag är hoppas man ju ändå.

Imon är det fredag, men det blir en nykter helg för min del. Går ju på pensilin... riktigt förjävligt. jag som känner för några öl imon. å speciellt på lördag för att överleva den där återträffen som jag helst inte vill gå på, men blev övertalad att gå på.

Det känns fan som det är så som thor sa idag när jag sa att jag inte kunde jobba över för jag skulle träffa mina vännner för en gångs skull: - Men du har ju din familj här ;P
tragiskt!
Jag jobbar över för att slippa åka hem och för att få lite extra pengar, även för att jobbar jag den där tiden mellan 16-18 när jag är på dåligt humör här hemma kan jag vara trevligare mot pappa när jag kommer hem.

jag måste ha en lght nu och ett liv. eller ngn att dela mitt liv med. så jävla trött på det här.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej :) Det var riktigt kul att träffa dig i lördags ! Händer det ngt i halmstad på fredagar? Ska upp till andreas i gällsås på lördag, men funderar på att åka upp en dag tidigare och gå ut i halmstad, om det är någon som vill ? :) PUss

2009-07-21 @ 17:12:16
URL: http://blayenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0