Förföljd!

Igår hade jag å camilla filmkväll.

Såg Over her dead body. Riktigt bra faktikt. Rolig. haha.
Sen när den var slut såg vi djävulen och jag eftersom vi fastnade framför den på tvn. Den var mest tidsfördriv mellan allt snack.

Stack hem vid tio över tolv för vi var båda rätt trötta.
När jag ska köra hem så kör jag på brogatan å vid Meddo möter jag polisen pikebil å den kör väldigt sakta när den ser mig (jag körde väldigt hastighetsenlig för en gångs skull).
Sen ser jag i backspegeln att den vänder mitt på gatan å börjar följa efter mig :S jag tar höger vid rödljusen vid torsgatan. Det gör dom med... fortsätter mot rondellen å nu börjar min puls bli ganska hög. Kan dom liksom inte bara stanna mig om ngt nu är fel istället för å förfölja mig :O tar vänster i rondellen och ser att dom gör det samma....
kör precis 60 :P kör förbi tankmacken å till min lättnad svänger dom upp där. Puh. Jag satt å skakade tills jag var förbi flygstaden. haha.

Idag har jag på allvar börjat ta tag i min packning. Skrivit ut alla viktiga papper som fanns på min mejl = Visa, Flygbiljetter, telefon nr m.m.
Det börjar sakta gå upp för mig att vi verkligen ska åka nu.

Det jobbiga är att det är så mkt jag vill hinna med, folk som man vill hinna träffa och säga hej då till.

Imorgon är det kanske sista kvällen på mårtensson iaf. Kanske bli en sväng till karaoken på torsdag med. Beror på om några ska dit.

Hold me now boy I don't know when, when we will ever meet again.

http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=247838&section=undefined

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0