Året var 2008.

2008 började med en fest på furet. MASSOR med fina raketer minns jag.

Sen fick jag börja jobba så smått efter min skada och fick jobb på concilia. Blev kvar där i 3 mån. Var en del spännande samtal man var med om ibland. haha, men annars va d la inget jobb man längtade till direkt ^^

I slutet april ringde jag jonas på lernia och fick jobb ute på retlog. Var överlycklig! Var tufft i början innan man fått alla muskler man behövde :P men folket var ju underbart!

Hade två veckors semester under sommaren och hade tur nog att få de 2 v då det var sol å VARMT :)

I början av september bar det av till cypern med angie å carro. Sol bad och fest :D helt underbar vecka!

Hem till kallas sverige igen. Försökte på allvar få sålt putte eftersom ja å angie börjat planera att åka till australien. Det gick dock trögt.... kom en del och tittade, fick ett skambud å en som inte ens red... ? sälja häst suger.

Massa festande med jobbarkompisarna. Fest så fort det finns tillfälle å alltid lika kul :D

Spelat korpfotboll och förlorat de flesta matcherna. haha. men har varit riktigt kul!

Har flyttat ifrån min lillalilla lght. känns toppen å slippa den!

Firat jul :) å festat som en tok nu på slutet. Väldigt kul :)

Har jag glömt ngt?

Tack alla för att ni gjort mitt år till ett år värt att minnas :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

inte så mkt mer än att vi hade ännu ett perfekt år, bortsett från några små missöden..tack för detta året darling..! hoppas verkligen vi har många år kvar =)

2009-01-05 @ 00:39:29
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0