3 dgr kvar!

Nu har man inte långt kvar i detta kalla jävla land :)
I måndags kväll när man gick genom stan å det var 15 minus längtade man ju något fruktansvärt efter värme om man säger så!

Fredag kommer bli en stressig dag. Känns som att jag kommer flänga som en galning.. aja.. inte så mkt att göra åt saken.

Jag har bott hemma nu i typ 2 veckor å säger då det att det är skönt att man åker snart för jag hade fan inte klarat mer. Visst det är skönt med mat på bordet, men fan. LÄMNA MIG IFRED FÖR HELVETE Å JAG ORKAR INTE HÖRA PÅ ALLA JÄVLA PROBLEM OCH JAG KAN TÄNKA SJÄLV!
Hur fan ska det gå när man kommer hem å verkligen kommer vilja vara ifred? omg.

Sista dagen på jobbet imon. Känns konstigt :P Men jag kommer ju tillbaka :)

Känns som att man vill ta tillvara på tiden man har kvar här så gott som det går. Å så sitter man hemma i haverdal med päronen -.- aja e rätt trött idag så bara jag får vara ifred kan det la funka..

Nu är det dags för en powernap.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Sandra

tack själv för en underbar avslutning på året 2008 =) så ska även 2009 avslutas :D:D ha de så trevligt i australien nu =) glömt inte bort att skicka kort som du lovade ;)

2009-01-07 @ 22:53:24
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0