Hatar detta liv jag lever.

Jag vill bara försvinna för allt gör bara ont och är sjukt jobbigt.

sen kan jag ju inte låta bli den där sidan fejsbok. Där ser man ju allt som händer å jag hatar det. Kan man ta bort info som händer en viss person? någon som vet??

Jag hatar att vara (olyckligt) kär. Det är bara en massa jävla negativa saker med att tycka om någon. Iaf när man är Mig.

FAN FAN FAN FAN vad jag hatar mitt liv. inget är liksom kul längre å värre blir det.

Längtar tills jag ska tatuera mig iaf. ngt ljus i allt mörker.


Snälla ta mig härifrån! En australien resa känns sjukt lockande just nu.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hallå! Vad ska du tatuera? och när ? :D

2009-12-28 @ 22:58:44
URL: http://blayenka.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det blir en som en jobbarkompis ritat. Svårt att förklara, men det är en vågliknande grej med en orkide i mitten typ. ska ha den ovanför fotknölen. Oh ngn gång i januari uppe i lkpg. Annelis jobbarkompis kompis å det räcker om man säger till en vecka innan typ :) så det r sweeet.

2009-12-29 @ 20:27:27
Postat av: Thess

Låter mucho nice Hanna! :D Gör inte lika ont därnere - in my opinion ;)

2009-12-29 @ 21:12:07
URL: http://senseofaspark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0