Förtränga och förneka.

Igår när vi gick nedför trappan från fikan:

(jag skojjade om ngt som ja inte kmr ihåg...)

Sarah: Jag älskar dig med hanna!
Jag: ah vilken tur jag tycker om dig med ;P
Sarah: Då får jag ju nästan gyta in dig i mina 3. För man får ju bara ha 3 musketörer.
Då byter jag nog ut Sonja för hon är inte så tajt längre...
Jag: OCH det är JAG då eller?? Hur fan vet du det xP????

Sen låg vi dubbelvikta på betonggolvet.
Numera är Sarah ordförande och jag och Tina är hedersmedlemmar i Tighta-klubben.


Förövrigt är det mycket jag både förnekar och förtränger just nu. Tur att man är bra på något här i livet, men tyvärr slår det väl tillbaka med full kraft om några år?


- Jag förstår inte hur jag ska kunna träffa någon som är likvärdig elller bättre än dig? De finns inte sånna. Du är speciell och den enda i ditt slag. Jag vill bara vara med dig, nära dig hela tiden, för resten av livet om jag fick, men det är bäst för mig att hålla mig på avstånd. Inte för att det är lättare, men det gör mindre ont. Tycker inte om den känslan när kroppen knyter sig av smärta. Det är först nu jag förstått att man verkligen kan dö av sorg om detta gör ont...

Och snart förlorar jag en till.


Kommentarer
Postat av: Martina

men vännen :'(

tur att du har bra och roliga människor runt omkring dig iaf !

"Krya" på dig .



KRAM!

2009-12-18 @ 23:31:18
URL: http://blayenka.blogg.se/
Postat av: Sandra

älskade vännen...de är nog bara bra att jag o mattias kommer ner till juldagen, då ska vi ha grymt kul :D saknar verkligen er där nere :( trots att jag fått många nya vänner genom jobbet så kommer aldrig de bästa att bli ersatta :) <3

2009-12-19 @ 12:56:37
URL: http://floppsy.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja det är tur det, tur att ni finns med <3

som det ser ut nu är det förkrök hos mig på juldagen, men sånt kan ju ändras, fulla ska vi vara iaf!!!!!! ses snart då :)

2009-12-19 @ 13:44:07
URL: http://hannahou.blogg.se/
Postat av: Sandra

najs, låter som det kommer bli en kul juldag :)ses snart darling!

2009-12-20 @ 11:44:02
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0