Året 2009. Började bra, men slutade inte riktigt som jag tänkt mig.

Året 2009 började med att jag, Bengan, Mattias och Camilla tog taxi ifrån vilshärad in till stan.
Väl där drog jag vidare till en fest ovanför valentine ungefär.
Riktigt trevligt var nyår 2009 vad jag minns ;)

Den 11 januari flög sedan jag å Angie i ca 26h för att komma till världens bästa land. Australien :D
Hade en underbar tid där nere. Önskar att man kunnat spola tillbaka tiden och uppleva det igen... ! Går inte att beskriva riktigt med ord hur det var där nere, det måste upplevas.

den 4 april var vi hemma i sverige igen.

Putte var halt, dubbelsidig kotledsinflammation fram + hög bak.

Började jobba efter påsk igen, med ett nästan helt nytt gäng bland burkarna.
Riktigt sköna människor, men sen blev vissa förflyttade till andra företag och det kom in nya..
Qvint sa upp sig och jag blev arbetsledare. Verkligen en erfarenhet, men inget jag tar på mig igen. Jag vill för mkt och jag vill att allt ska bli bra så jag stressar sönder mig.
Det är inte så jävla ltt heller när man får 9 nyanställda / vecka att lära upp och det är sjukligt mkt att göra.

Jocke fixade lite "semester" åt mig och satte mig på att köra skjutare på 3an i 2 veckor. Då gick jag in till Malin och sökte jobb. 3 veckor senare började jag på retlog :) sweet!

Världens bästa jobbarkompisar ! <3 Vissa hade man verkligen saknat som jobbat på 1an innan. Några nya som var as schyssta :)

Fortfarande var Putte dålig, så stallet pallade man knappt med.

Började tycka om någon för mycket för mitt eget bästa. Kände sånt jag inte känt för någon förut. Kände att jag verkligen kunde lita på honom.

Men så gick det ju med honom som med allt annat. Han fick kalla fötter.

December har mest åkt förbi i ett töcken, vet inte riktigt vad som hänt och inte hänt. Jag bara jobbar i min bubbla.

Ikväll är det nyårsafton och den ska firas (för min del) i nyktert tillstånd hemma hos Angie ihop med carro. Kommer bli najs.

Vi ses 2010 och vi hoppas att detta blir ett mkt bättre år. Dock kommer det börja på ett hemskt sett, men jag förbereder mig så gott det går. Efter det börjar mitt nya liv.

Kommentarer
Postat av: Martina

Positiva tankar :)

2010-01-01 @ 17:14:09
URL: http://blayenka.blogg.se/
Postat av: Sandra

Måste säg att året 2009 kunde inte har börjat mkt bättre än va de gjorde...tillsammans med dem jag älskar och gillar allra mest =)

2010-01-01 @ 22:14:08
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0