PANG!

Igår var vi på västerhagen å dansade. Helt spontan grej, men vart kul :) fast va lite jobbigt när man skulle dansa med dom duktiga gubbarna för dom blev lite frustrerade när man inte va så bra xP haha
sen buggade jag å carro loss och hon slängde in mig i allt som rörde sig! :P

Idag har jag fått min första låda i "huvudet". Skulle sätta in en pall i stallaget på 5 vån (typ 8,5 m upp). Min kamera var lite skymnd så jag kunde inte se balken vilket gjorde att jag hade pallen för högt upp. Detta samtidigt som jag pratade med en kompis gjorde att jag inte hade full koll.
Den översta lådan gled av pallen å störtade i slow-motion ner mot mit huvud (som tur är e där ju lite skydd) å jag kröp ihop som en mus :P ojoj det var läbbigt :P hahah chockad att det tagit så lång tid för det att hända ändå.

den 24 ska ja till previa på hälsoundersökning så det blir lugnt helgen före. bäst å vara på den säkra sidan när man vet vad som hänt andra :P

ska bli så gött å få andra kläder på måndag :) :) :)

kommer få 1,5 dubberl lön i två mån nu :P + mina semesterdgr från lernia. ojoj. det kmr gå till möbler alltihopa å spara lite :)

Hur ska jag göra? vilket är rätt vilket är fel? gör det mig till en dålig människa? kommer jag ångra mig om jag väl tar beslutet? Men det känns ju som att det är enda rätta just nu, men samtidigt tar det emot som fan. de jag pratat med säger att jag ska ta beslutet, men jag kan inte. så mkt lättare om de säger det till mig att jag måste.
vi får väl se vad som händer. mamma å pappa kmr ju hem på söndag så får prata med dem då.

annars är allt bra.

man kanske skulle äta lite :)
hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0