lite olika saker

Jag är glad att jag fått jobb på Retlog, men samtidigt nervös nu. haft fast jobb sen i nov... å nu är det provanställning igen. läskigt sånt.
Jag kommer ju göra allt för att få fast, men det som oroar mig nu är detta jäkla hälsotest jag ska göra den 24. usch usch. vad gör jag om jag inte klarar det liksom? fick sparken för att jag hade dålig kondis känns ju jävligt stabilt :S
ja ska fan klara det!

aja. haft en bra helg iaf :)

Utgång i fredags. Min sista fram till den 29 typ. den vart lyckad iaf :) inte så mkt folk på mårten tyvärr, men vi hade kul ändå xP

igår var man å käkade asiatiskt med angie å camilla å sen gick vi å såg sommaren med göööööran :D klockren film!! helt superrolig! den måste ni se om ni inte redan gjort det. jag skrattade så jag grät några ggr :P

idag har jag städat, tvättat och sprungit. just nu känner jag mig lite försoffad dock.

ska hämta päronen snart. det är lite ångest. Okey jag hatar att vara själv i detta stora hus precis när man ska lägga sig, då inbillar jag mig alltid massa saker, men förutom det är det underbart skönt att få vara själv! ska försöka hålla humöret uppe idag iaf....

ja det var nog allt.
får inte glömma mitt stämpelkort imon då :P annars kan det ju bli lite jobbigt hehe

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad är det för beslut? :-O Du kan inte skriva A men inte B liksom ;) JO det var kul i lördags , värre i söndags dock! Jag vill också ha egen lght . Man blir verkligen knäpp av att bo såhär .

2009-08-17 @ 22:55:06
URL: http://blayenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0