en bra dag :D

ojoj vilken dag.
Jag har kört skjutare hela v som vanligt :) å haft påfyllning ihop med simon så vi har flummat en del :P vi brukar åka runt å sjunga å gör det bästa av situationen så att säga :)

Igår åkte jag runt å sjöng. JAG VILL BO I EN SVAMP ANNARS FÅR JAG KRAMP.
så kom josef fram till mig på em.
J: Tack för låten innan :P
H: Vilken låt????
J: Ja, nu vill jag med bo i en svamp :D
H: hahahhahaha oj då! trodde ingen hörde

Idag fick jag nog en chocko kick efter fikan ihop med fredagskänsla vilket gjorde att jag ballade ur helt å åkte runt å sjöng pippi långstrump, jag vill ha blommig falukorv å såklart kyckling på fredags låten som jag sjungt på hela dagen :D
Jag å sarah hade FREDAGSMYS oxå x) och dejt i truckservicen ojoj ;)

Det är inte bara jag som välter målafärgpallar heller :D Dragge välte en igår å det från 2:a våningen hahahhahaha oj jag skrattade så jag började gråta. Han hade skväll ner hela trucken med xD hahahah jag kallar nu honom för Pricken :P

Imon blir det lkpg å kräftskiva :D
skulle egentligen åkt upp ikv men carro kunde inte köra förrän imon å jag pallar inte köra eller ta det dyra tåget så får vänta till imon. ist ska jag å carro nu ha fredagsmys å åka på dejt på statoil xD

För jag vill ha blommig falukorv till lunch mamma ngt annat vill jag inte ha!!

Jag trivs verkligen på 3an :) e så jäkla gött å känna att man vill åka till jobbet igen, inte jobbigt å gå upp ur sängen å sånt på morgonen (eller alla vill ju sova länge men ni fattar ;) )

Nu ska jag pysa till carro innan hon hungrar ihjäl!

kollade på lght innan med. den e skitbra planerad å s¨ju, men han ska ha 5500 å det är lite mkt, men ja ska ränka på det å se...

"50 000 sek p o k"
Retlog säljer en bil för 50 lax Puss o Kram.
Många som kommenterat detta ;) hahaha


Kommentarer
Postat av: Thess

Och ni är störda som vanligt på jobbet ja! :D

2009-08-29 @ 10:33:18
URL: http://senseofaspark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0