Ris och Ros

Twilight, boken - Helt UNDERBAR.

Twilight, filmen - Vilken besvikelse!!!


Spenderade första delen av flighten sydney-bangkok med att titta på denna omtalade och hyllade film.
Direkt när den börjar är saker och ting inte som det ska.
De har blandat om händelser, lagt till saker som inte ens existerar i boken och gjort om händelser. Dessutom tagit bort Viktiga händelser ifrån boken.
Tacka vet jag Harry Potter filmerna! Där kan de ibland ta bort vissa händelser för att detinte finns plats för dem, men de håller sig iaf till händelserna i boken och sätter dem i rätt ordning.
OCH vad är det där för B scen när Edward klättrar upp för massa träd :O Snälla! Bättre regissör till de resterande filmerna om jag ska sätta mig och kolla på dem.
Anledningen till att jag såg klart filmen var för att Robert Pattinsson är sjukt snygg, men det behövs MER för att jag ska ge en film bra betyg.

Hade verkligen förhoppningar på denna film. Sjukt besviken!

Annars är man då hemma och tillbaka till verkligheten. Börjar jobba tisdagen efter påsk.
Tränade med Putte idag för Malin och han känns fin :)
Stort tack till Tove, Mia och Linda som tagit hand om honom! Ni anar inte hur tacksam jag är!

Varit på Gekås i eftermiddag. Köpte täcken till Puttas och lite smått och gott till mig själv, bla Morgan Pålssonfilmen som jag länge velat ha. Nyss kollat på den och finns ju återigen bara en sak att säga om denna film: Klockren!

Angie: Hanna, Göm dig!
- Jag drar ner ögonmasken för ögonen.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hihi, ska du med och se Harry Potter 6 i juni eller juli när det nu är? vi har redan bestämt :D

2009-04-07 @ 11:18:18
Postat av: Sandra

haha håller me..sjukt kul när han kastar apport me skorpionen iaf ;)

2009-04-07 @ 20:01:46
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0