Oh Yeah!

Dagen idag har varit lite melankolisk, men helt störd emellanåt. Har jobbat med Erik å han hittade på en historia om min tragiska barndom, men sen blev det så grovt så att vi alla tappade matlusten på lunchen. haha omg.

Sen blev nog Robin lite svartis där ett tag när jag stod å pratade lite (enligt honom för mkt) med Marek. Förstår du detta? Jag har iiiingen aning vad han syftar på iaf :P
Han "förbjöd" iaf mig att jobba med honom. Rätt komiskt eftersom vi ska samarbeta.. aja.

Under fikan var Linus nära att hoppa över räcket när det blev lite depp ett tag. det var lite kul :P haha.

ikväll ska jag ut till harplinge å vara hundvakt ihop med camilla åt jennie å hennes killes hund. så vi har ett helt hus å en grill (hur ska detta sluta hehe) för oss själva :)

Sen ska man upp å jobba imon igen. Intalar mig själv att det är torsdag idag! Det är torsdag idag.

Jag får panik på den här inte-ladda-ner-musik-lagen. Jag har bara massor med låtar jag är skittrött på i bilen :O ge mig ngt nytt å lyssna på!! ngn som vill dela med sig :) ?

Jag: Ja Pappa!
Han: Nä det funkar nog inte så bra..
Jag: Incest, incest familjefest.
Han: jo precis.
Helt sjukt. haha det råkade bara slinka ur mig :P

Nu ska jag lyssna på lite go musik (youtube finns ju som tur är att tillgå) och kolla in det senaste skvallret på nylleboken.

Oh yeah ;D

Kommentarer
Postat av: Sandra

men hallao...är du bakom flötet eller? :P finns ju Spotify =)

2009-04-27 @ 14:48:50
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0