Oftare?!

Mer Go-cart åt folket! Behöver det sägas mer?!
Drog inom en snabbis efter jobbet idag. Jag kom ju då 3:a, men jag älskar kicken alltså!!
Helt underbart :D

Alltså man blir ju frustrerad nu när man är i stallet å så är det så fint väder å så får man inte rida ut! :(

Puttas tyckte nog jag luktade gott med bensin eller ngt idag för han stod med sitt huvud på min axel å snusade på min hals/mitt hår i typ en kvart. Stabilt, min häst har börjat sniffa! Hade jag med gjort om ja hade så trist som han har om dagarna nu.

Blir det grillning ute i tjuvahålan imon då :) ska bli riktigt trevligt!

ngn  som har ngt förslag på vad man ska göra i en h nu innan desperate börjar?
jag skulle kunna däcka, men då finns risk att ja inte kmr upp igen så skippar den iden.


Det är lite läskigt när man sitter i bilen efter man kört gocart å helt plötsligt får en tanke att man fortfarande sitter i den å bara ahh men det händer ju inte så mkt om ja åker in i väggen i full fart :O
Körde kvibillevägen till stallet idag ju  det va kul, som vanligt ;) Rally Olof!

sweet!

Kommentarer
Postat av: Sami

Tsss tss besviken på dig.

trodde du skulle vinna?

2009-04-28 @ 21:48:09
URL: http://sdalali.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0