mitt i prick.

jaha! nu står man där igen med en konvalecent. Underbart är livet man lever! Behandlad i båda fram och hö bak kota.
Detta kmr ju resultera i att jag måste åka till stallet varje dag för tove och linda vill nog inte gå ut och gå med min häst med risk för sitt eget liv.
Jag kommer alltså bli ännu mera isolerad.

Vi ses i juni folk när jag kanske kan ta mig ifrån landet lite oftare!

Hoppas att du gottade dig i all positiv läsning Marek ;)


Yes, this is my fucking life, men vafan annars är jag faktiskt på ganska bra humör :)

Borde kanske gå å käka, blev bara en glass i em.

Imon skulle jag verkligen behöva å supa bort alla problem, men kan man det? Nej.

over and out.

Kommentarer
Postat av: Sandra

men förhoppningsvis blev du rätt så uppmuntrad av vårt roliga samtalsämne tidigare ikväll ;)

2009-04-23 @ 22:38:30
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0