Jävla idiot!

Jag blir så förbannad.
Visst jag vill gärna umgås för vi hade jävligt kul ihop. Men jag har ingen lust å träffa honom bara för att.. ja ni fattar. Vilket det verkade som att han ville när han hörde var sig idag för första gången sen julafton typ.
Jag hatar killar. Iaf svenska killar ( eller ja killar som bor i sverige ).

Ikväll blir det nog bio med camilla och kanske Linda. Fast and the furious tror jag de blir. ojoj va Paul walker e het ;) å så fina bilar på det. Kan ju inte bli bättre!

Igår blev jag väckt av pappa kvart över två!!! jag fick en chock. Skulle ju varit i stallet vid 1, men det blev inget med det :P haha. Behövde nog sova tror jag...

Linköping på valborg då. Det blir trevligt! Vrf stanna i denna stad när man har andra möjligheter?

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0