Jaha. Nu börjar det.

Idag var qvintans sista dag på jobbet. Kommer sakna honom! Vad är jobbet utan Niklas liksom? Nä det håller ju inte :P
Fast jag är glad för hans skull. Alla vill vi väl innerst inne ta steget och hitta ngt bättre ;) haha

Nu ska jag å Robin ta över. Känns väldigt konstigt. Ska iaf göra mitt bästa sen om det går käpprätt åt helvete så var det helt enkelt inte ngt för mig.

I söndags var jag, angie å cissi uppe på the studio i gbg och fotade oss lite. Var riktigt skoj faktiskt :)

Min häst e antagligen halt så blir till att åka till slöinge i veckan. :/ SEGT. Men det förklarar ju vrf han försökte resa sig när hovslagaren var där förra gången. Han har ju varit superfin nu när jag ridit så jävligt surt om han är det när jag tom är motiverad att vara i stallet. Typiskt!

ja det är la mitt liv för tillfället. Vill in byta ;) ?

Kommentarer
Postat av: Sandra

tråkigt me putte :( hoppas de inte e ngt allvarligt

2009-04-22 @ 11:29:28
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0