in i väggen.

Jag orkar inte mer nu.
Jag försöker vara så jävla positiv hela jävla tiden och kommer på saker och vänder och vrider så att alla jävla åkommor han har ska låta som att det är normalt och alla har det.
Ska man inte ens få äta i lugn å ro.
Mamma får inte ut å träffa sina kompisar och ha kul, utan att då är det synd om honom för han ska sitta hemma själv.
Jag är glad att jag ens får gå till jobbet.

Jag ska bosätta mig i stallet och komma hem efter klockan tio på kvällarna för här hemma går det fan inte att vara.

Vad fan ska man göra? Vi har slut på ideer..


Tobi är Tobias från Danmark Sandra.. och jag hoppsa fan han kommer hem snart så jag kan fly utomlands ifrån den här skiten.

Kommentarer
Postat av: Sandra

okej jag fattar ..har nog tyvärr lite samma problem me min karl :O finns här ifall du vill snacka de vet du...ringer dig lite senare idag

2009-04-16 @ 11:19:16
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0