Glad Påsk!

Då vart det påsk igen å vilket fint väder vi har :)

Har haft en riktigt bra vecka efter min hemkomst. Har bla hälsat på ellie och nick i deras nya hus. Var riktigt mysigt! Kommer bli riktigt fint när de har fixat allt :) Grattis och lycka till!!

Har hunnit med å luncha med camilla på stan med. Har ju inte kunnat ha ngn kontakt med henne när jag varit iväg så var riktigt najs å träffa henna igen å snacka om allt som hänt oss båda.

Gekås blev dyrt. Nä men jag fick allt jag skulle ha. Putte fick ett nytt täcke, som jag hoppas att han inte tar sönder än på ett tag.

Har ju blivit lite fest med. As kul att träffa alla här hemma igen :) Karaoken i torsdags var riktigt skoj när flera ifrån jobbet var där :)

Ikväll blir det utgång med Anneli å Niklas och antagligen camilla å carro med. Systeryster e alltid asgalen å festa med så ska bli riktigt najs!

Igår skulle jag å elin varit in på moon. Vi ställde oss i den lååånga kön. Då inser jag att det är ålder 13+ i kön :O Det var hemskat så då sa jag till Elin att fan ja betalar heller 100:- å går in på ett ställe där det är lite mer moget sällskap. Hon höll med mig ;) Slutade med Bulls och sen Bond.

Börjar jobba på tisdag. Blandade känslor inför detta. Skönt att ha ngt att göra dock. Jag kommer dock inte kunna röra mig resterande dgr i den veckan :S ajaj.

Nä om man skulle gå ner och ta sig ngt att dricka. Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0