En helt vanlig måndag?

Nej sandra jag är inte bakom flötet ;) jag hänger faktiskt med i svängen. MEN, det stora MENET är att jag vill bränna ner musik till bilen :( :( :(

Idag var jag ute och gick en lååååång promenad. Kände att jag behövde det.
Gick utmed stranden nästan bort till skintan och sen genom skogen hem igen. Var riktigt mysigt :) När jag var liten gick jag ju där varje dag med min dagmamma och dagpappa. Trollskogen å allt va d hittade på.
När jag kom hem åt jag mamma goda rabarberpaj. Mums!

Åter till timmarna innan då.
Först försökte jag öppna dörren in till matsalen på fel sida. Sen trodde jag att ja hade satt ner en pall å lämnat den, men insåg att ja inte hade det, sen försökte jag krydda min mat med pepparkvarnen upp och ner.. m.m m.m. Det säger väl en hel del, eller?

Nu tror jag iaf att jag är så normal(?) som jag kan bli.

sängen snart. bara fixa matlåda inför imon..
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha...jag laddar ner lite då och då ändå ;)

2009-04-29 @ 13:38:07
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0