3

Nu funkar äntligen mitt 3 bb!! så nu kan jag äntligen sitta på mitt rum :) slippa bli störd.

annars händer väl inte så mkt i mitt oerhört intressanta liv.

Idag rejsade jag lite med marek efter jobbet det va rätt skoj iaf :P hehe. fast min bil har lite färre hk tyvärr..

Blir gocart på valborg med me folk ifrån jobbet. ska bli riktigt najs :D längtar som fan. Gocart e min drog.

Slöinge imon så vi får e vad som händer.

Jobba på lördag är ju mindre trevligt, men bara 6 h (betalt för 8) + att vi får 4 h extra komp å det är ju najs. Verkar som att vi har fått löneförhöjning? det är ju himla trevligt isf! men man ska inte hoppas för mkt.

jag vill ha lön nu så jag kan börja söka lght igen! Får panik här ute på landet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0