Miss you.

usch nu börjar den verkligen komma. Ångesten å SAKNADEN.

Allt var verkligen helt annorlunda med honom. Jag som annars inte vågar säga mycket, sa precis vad ja tyckte å kände, bara för att nämna en sak som visar att ja va helt annan med honom :(
Hans leende när han såg mig komma.. det glömmer jag aldrig. Hela känslan av att vara med honom var underbar. Det var verkligen Vi. Inget annat existerade.
Har aldrig träffat ngn innan där verkligen allt bara stämde direkt. Helt sjukt :'(

Vill träffa dig nuuuuu Luke.

Miss you too much.


På tal om annat så brännde ja mig i min hårbotten sista dagarna så nu kan ja dra loss hudflagor... :S mindre fräscht. Måste typ gå med keps på hela tiden :P hehe.

Nu ska ja sova. Take care. Thinking about you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0