så najs :)

Fan alltså! min hals är inte i närheten av vad den borde vara. Ont, trög å tjock! ska typ lägga mig nu hade ja tänkt för ja e typ slut...

kanske, kanske, kanske att ja ska få ta truckkort till skjutare :) typ snackade med jonny idag å vi skulle snacka med jonas imon. det hade ju varit fett najs :)

Putte fick gå hårt på fältet idag å han gick riktigt fint faktiskt :) blev lite väl taggad när ja skulle byta lite kanske. men vissa dgr är ju sånna ^^.

Camilla alias hitler har nu flyttat till vårat stall å har sin häst mitt emot Putte. men jag tycker faktiskt att hon är trevlig så länge man träffar på henne utanför plönninges ägor ;P hon skulle iaf kolla runt om det fanns ngn som letade häst så skulle hon tipsa om putte :)

å jag skaju börja spela i korpfotbollslaget på jobbet hade jag tänkt ;D kan nog bli riktigt ballt ;P haha!

så drömde jag ju mardömm om att flyga inatt igen :S hatar detta! det är inte det att ja drömmer att vi ska störta. utan jag har bara allmän panik i drömen å skriker, spry å va fan ja nu gör... :S

ja så nu ska man då sova igen.

imon blir det till att börja packa :)

take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0