Paradiset. Jag saknar det.

Riktigt flippad dag på jobbet idag. Behövde verkligen det för å lätta upp mitt humör. Eller jag är på as bra humör så fort jag får tala om det ja å Angie ska göra, men annars e d mest bajs.

Jobbade iaf ihop med Emil å Lul å vi har drivit ngt sjukt med varandra hela dagen ;D sen slutade det hela med ett sjukt vattenkrig som ledde till att jag jagade Lul bland stallagen å vi blev nästan överkörda :O Sen lyckades Emil tömma en flaska i nacken på mig när jag satt å lurade på Lul. Så jag har en del å ta igen imon känner jag.
Det jobbiga är ju att jag har ju bara en tjej å dra med mig å det är Sara. Ingen av killarna som står på ens sida i den här kampen tyvärr ;P

Underbar imon? alltså palla med alla fjortisar i den här stan som kommer invadera stället? jag hade ju hoppats på att chris skulle jobba så man iaf slapp å stå i den där jävla kön, men nej. så nu är chansen att jag drar dit ännu mindre. Å andra sidan har ju Sara VIP med gratis dricka å isf är det intressant för då slipper man ju kön dessutom :P
Iaf om jag går dit så måste jag vara sjukt packad för å orka med den här stan å det vetifan om ja pallar...
som sagt mitt humör e inte riktigt på topp.

Come and take me away, please!!! Save my day. oh no Life!

Det var verkligen love at first sight å allt verkligen klaffade. Hur ofta händer det liksom? Detta är så sjukt å jag fattar inte riktigt hur jag ens kan tänka tanken, men jag hade kunnat flytta dit bara för honom. å Orka med sån här ångest. Den suger. Ska man skratta eller storböla? Vrida sig i panik lr springa så långt man orkar?

Finns risk att det blir en sån inlinesrunda på 1mil som resulterar i att Hanna ej kan gå igen i helgen...

Spritflaskan är oxå ett alternativ, men nej.

Rhianna - Disturbia..... Där ligger man i vattnet i Nissi Bay. Solen gassar, angelica drar Jeff Dunham skämt å jag as garvar å kör "He has GAS" or "My ASS". Man tänker på minnena ifrån gårdagen å att ikväll ska vi skapa nya. Det finns ingen tid, inget sverige. Det vara bara nu och här. Det är Himlen för mig, Paradiset.

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag och stina och sandra ska på fjortisdisco imorgon! Du ska också dit tycker jag :) vi måste ju visa dom hur det går till ;) "förfest" hos mig i min minilägenhet. Puss

2008-09-25 @ 22:53:15
URL: http://blayenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0