På tiden!

Äntligen har det då börjat igen! Det bästa tv programmet - Desperate Housewifes.
Riktigt bra början måste jag säga :)

Idag gjorde jag den tråkigaste sysslan hittills på jobbet :O
vi plockade upp brännbollssett ifrån lådor. Tog ut bollen, som va helt förtorkad, och tog en ny boll och la i å la sedan ner alla setten i lådorna igen. 1620 st brännbollssett = bollar. Vi höll på i 4,5 h. Tillslut höll jag på att somna stående.

Korpfotbollen drar igång nästa torsdag. Ska bli riktigt kul :) helt galet känns det som att det kmr bli xD
Är Jag, shoban (Bislim), Lul, Koffe, Jonathan, Davi, Qvint, Simon (?) å Benji. Vi kommer ju krossa motståndarna.
Jag har letat fram mina gamla fotbollsskydd, tyckte att det kändes säkrast, hehe.

Planeringen går vidare. Känner att jag å angie nog måste bestämma vissa saker bestämt snart. Måste ju vara ute i god tid med vissa saker..

Nu ska jag nog sova för idag e jag sleten. Det är dom där jävla tennisbollarnas fel :P uttråkning till max.

Kan knappt hålla mig till nästa tisdag kl 21 00.

OJDOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0