På riktigt verkligen!

Jag blir knäpp. as jobbig känsla det här, men jag får cellskräck i min egen lya just nu....

kollade upp priser nyss ^^ hittade lite sista minutenaktiga enkla biljetter som låg på 8000 ;D det är fett najs. så då vet man ju det till sen :) sen att det tar 1½ dygn får man väl stå ut med, hehe.

har lite å planera känner jag :P men vi är ju två om det så vi löser nog det, eller hur angie :)

Fan min hals alltså.. på tal om annat.. kan typ inte röra på huvudet för då gör det ont i halsen, känns inte så jättefriskt...

å mitt internet dampar sönder idag. får rycket.

Guru Josh Project - Infinity 2008 (Klaas vocal edit)
så gooo.

I go crazy when I'm thinking about the time we had.

vet ni ngt som är lite sjukt. jag känner typ som att det som hände innan cypern å ayia napa inte har ngn betydelse längre. jag har liksom fått en annan syn på livet på ngt konstigt sett. å det känns helt skumt... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0