Kräftskiva i Linköping

Så vart det dags för den ifrån förra året traditionella kräftskivan hos Anneli å Niklas i Lkpg :)

Jag å Angie tog mammas bil upp efter jobbet på fredagen. Vi kom fram lägligt för att möta niklas å fredrik påväg på deras kräftfiske ;P
sen kollade jag (är mkt stolt över mig själv ;)), angie å anneli på röd drake. den va helt okey.

på lördagen bar det av ut till Ikano för shoppande :) hittade en as najs tröj/jacka. skitfin :)

sen kl 18 så kom folket :) va riktigt trevligt. god mat, roligt folk, singdstar å snapsvisor. bättre kan det ju inte bli ;)
vid 12 snåret bar det in till stan å en sväng till Platå. Riktigt treligt ställe :) skoj va det :D
va två stycken som kom fram till mig bara sådär å tyckte att ja hade snyggaste frillan på stället ;D det ni! haha ^^

sen vaknade man ju lagom sleten på söndagen. blev god frukost å sen film. As kass film. har tom glömt va den hette för den va så kass. sen bar det hemmåt å ja å angie körde inom 4 tankställen, men antingen så va dieseln slut lr så fanns det ingen xP jag klarade mig hem iaf :P

Tack för en jättetrevligt helg :D

jag har ont i halsen å det är as störigt...

längtar så fett till fredag ;D Woho!!!



- Vrf skulle du va så jävla fin för? :( saknad.
vill träffa ngn annan så ja bara kan få komma över det här på allvar snart... :/ It sucks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0